Hot or Not

Cookiebeleid

Wat zijn cookies?

Cookies zijn kleine bestandjes die op jouw computer geplaatst worden door websites die je bezoekt. Dit is er mede voor om het gebruik van een website gemakkelijker te maken. Hot or Not gebruikt cookies voor functionele en advertentie doeleinden.

Functionele cookies

Met behulp van functionele cookies kunnen wij leden herkennen bij een nieuw bezoek op onze website. Zo hoeven ze niet telkens opnieuw in te loggen. Tevens onthouden we de voorkeuren van de leden, zodat ze dit niet telkens opnieuw hoeven te selecteren. Dit zorgt voor een prettiger gebruik van de website.

Advertentie cookies

Op de website worden soms advertenties getoond van advertentiepartners, dit zijn derde partijen. Deze advertentiepartners plaatsen cookies op basis welke pagina's iemand bezoekt om zo een profiel op te bouwen van iemands surfgedrag. Dit profiel wordt mede opgebouwd op basis van vergelijkbare informatie van andere websites die zij hebben bezocht. Zo kunnen adverteerders relevante advertenties tonen.

Advertentiepartners

Google, Aarki, Adacado, Adara Media, ADEX, Adform, Adikteev, AdLedge, Adloox, Adludio, AdMaxim, Admedo, Admetrics, Adobe Advertising Cloud, AdTriba, Advanced STORE, Adventori, Advolution.control, Affilinet, Akamai, Amazon, Amobee, Analights, AppLovin Corp., AppNexus Inc, Arrivalist, AudienceProject, Aunica, Avocet, Bannerflow, Batch Media, BDSK Handels, Beeswax, Betgenius, Blismedia, Bombora, Booking.com, C3 Metrics, Cablato, Celtra, Centro, Cint, Clinch, Cloud Technologies, Cloudflare, Commanders Act, ComScore, Crimtan, Criteo, CUBED, DataXu, Demandbase, DENTSU, Dentsu Aegis Network, Digiseg, DMA Institute, DoubleVerify, Dstillery, Dynata, EASYmedia, eBay, Ebuilders, Effinity, Emetriq, Ensighten, Epsilon, Essens, Evidon, Exactag, Exponential, Facebook, Flashtalking, Fractional Media, FUSIO BY S4M, Gemius, GfK, GP One, GroupM, Gskinner, Haensel AMS, Havas Media France, Hurra.com, IBM, Ignition One, Impact, Improve Digital, Index Exchange, Infectious Media, Innovid, Integral Ad Science, IntelliAd, IPONWEB, Jivox, Kantar, Kochava, LifeStreet, Liftoff, LiveRamp, Localsensor, LoopMe, Lotame, Macromill group, MainADV, Manage.com, Marketing Science Consulting Group, MediaMath, Meetrics, MindTake Research, Mobitrans, Mobpro, Moloco Ads, MSI-ACI, Nano Interactive, Navegg, Neodata Group, NEORY GmbH, Netflix, Netquest, Neural.ONE, Neustar, NextRoll, Inc., Nielsen, Numberly, Objective Partners, Omnicom Media Group, On Device Research, OneTag, OpenX Technologies, Optomaton, Oracle Data Cloud, OTTO, PERMODO, Pixalate, Platform161, Primis, Protected Media, Publicis Media, PubMatic, PulsePoint, Quantcast, Rackspace, Rakuten Marketing, Relay42, Remerge, Resolution Media, Resonate, RevJet, Roq.ad, RTB House, Rubicon Project, Salesforce DMP, Scenestealer, Scoota, Seenthis, Semasio GmbH, SFR, Sift Media, Simpli.fi, Sizmek, Smaato, Smadex, Smart, Smartology, Sojern, Solocal, Sovrn, Spotad, SpotX, STRĂ–ER SSP GmbH, TabMo, Taboola, TACTIC Real-Time Marketing, Teads, TEEMO, The Trade Desk, Tradedoubler AB, Travel audience, Travel Data Collective, TreSensa, TripleLift, TruEffect, TrustArc, UnrulyX, Usemax, Verizon Media, Verve Group, Videology, Vimeo, Virtual Minds, Vodafone GmbH, Waystack, Weborama, White Ops, Widespace, Wizaly, ZMS